S1, E4: For days, the documentary crew has been trying to get an interview with Picadura Letal, but she has always been too aggressive. This time, the documentary filmmakers will take cards in the matter and will soon begin an investigation to uncover this this evil wrestler's secrets. The origin of the mask in wrestling, the great unknown behind every wrestler, is one of enormous tradition, which can even define their careers. We will investigate the first mask and the story of a mythical and tough luchador called El Murcielago Velázquez, the first Mexican wrestler to lose his mask. Losing his mask forced him to go through a period of great dishonor, causing the commissioner to ban him from all arenas in the Mexico City of old. We'll go in search of the mask maker who made Picadura Letal's mask, artisan Rafael Medina, to conduct an exclusive interview. Who is the person hiding behind the mask? However, the mask maker becomes violent and protects her identity. As we approach the end, Picadura Letal will make an astonishing revelation.