Mr. Magorium's Wonder Emporium
Magic flows freely through the walls and toys within the Wonder Emporium. But when Mr. Magorium (Dustin Hoffman), the store's 243-year-old proprietor, decides to turn the reins over to his manager Molly Mahoney (Natalie Portman), mysterious changes creep over the Emporium. Molly and Henry (Jason Bateman), an accountant, must discover the magic within themselves if they are ever to revive the now-quiet toys.