Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
New Jersey vs Everybody
Teenage Jon cuts his teeth performing in bars and rushing back for school; on the cusp of his 60th birthday, he reflects on the past 40 years and whether he can put on a show that cements his legacy.
Nowhere to Everywhere
The band becomes an overnight hit, but tensions escalate even as success burgeons for Bon Jovi; the cocktail of fatigue vs. ambition highlighted by a performance in Guadalajara, Mexico, could be Bon Jovi's demise.
With renewed perspective, Bon Jovi introduces themselves to a new generation of fans at the turn of the millennium with a fresh sound and the same iconic reputation, until the band is ripped apart by Richie's sudden and painful departure.
Following Richie's sudden departure, Jon slips into darkness; with the downtime during the pandemic, the healing time from surgery and a milestone 60th birthday, Jon is left to reflect.