Arctic Friends: Shorts Collection 16
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 16 includes 4 amazing episodes: The love student, A fan's life, Love story, Chopsticks training. The love student: Inspired by a couple of lover goats, Swifty decides to try something romantic for Jade, but she seems too busy to pay him attention. A fan's life: Jade is obsessed with the boy band Backstreet Goats, so she spends all her time in front of the TV, dancing and singing their songs. What would happen if she met her idols face to face? Love story: Jade and Swifty are ready to spend the evening together, but while he wants to play video games, she wants to watch a romantic movie. Chopsticks training: PB cannot use chopsticks. Swifty, who on the other hand is extremely skilled, takes him to Goat Lee to take lessons. Will the master be able to teach the clumsy bear?