Arctic Friends: Shorts Collection 25
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 25 includes 4 amazing episodes: Who's afraid of Swifty?, Arctic Christmas,The painting, What the coin says Who's afraid of Swifty: With his mighty roar, PB saves Swifty from the Puffins. Wounded in his pride, the fox tries to become a real bear. Arctic Christmas: Christmas Eve: Swifty, PB and Jade are ready to celebrate. Even in the fortress everything is set, but Otto and his Puffins realize they forgot something... The painting: It’s a beautiful day and PB goes out to paint, but nothing goes right: will the bear manage to create the perfect painting? What the coin says: Throughout the day, Swifty makes any decision by tossing a coin, but what if he lost it?