Giving Back Generation: Mental Health Advocate and Lawyer Charles Lew
In the sixth episode of ‘Giving Back Generation’ 3, Lawyer and Entrepreneur, Charles Lew, shares his personal journey of managing his mental health during the pandemic while helping clients who felt they “lost everything” during that uncertain time. Hosted by Raquelle Stevens and directed by Chiara Tilesi.