Godzilla: King of the Monsters
Members of the crypto-zoological agency Monarch face off against a battery of god-sized monsters, including the mighty Godzilla, who collides with Mothra, Rodan, and his ultimate nemesis, the three-headed King Ghidorah. When these ancient super-species-thought to be mere myths-rise again, they all vie for supremacy, leaving humanity's very existence hanging in the balance.