Puffins: Shorts Collection 13
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 13 includes 4 amazing episodes: Viking puffins, Yogapuffin, Sneeze!, Fear of Flight.Viking puffins: A flock of Viking Puffins arrives in the Tundra in search of Johnny Puff. Didi, Pie, Tic and Tac help Johnny to hide, believing that the newcomers are up to no good, but appearances can be deceiving. Yogapuffin: While playing checkers, the Puffins start arguing, so Johnny Puff decides to teach them yoga. Will Johnny be able to finish his class and calm them down? Sneeze!: The Puffins watch a comedy show on TV, which stars a comedian who keeps sneezing. They begin to sneeze non-stop, convinced that they have been “infected” by the comedian. Fear of flight: While she performs a flying stunt, Didi has a little accident. Out of fear, she can no longer fly. Will her friends make her confident again?