Puffins: Shorts Collection 28
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 28 includes 4 amazing episodes: The gardeners, The walrus and the blueberries, Asking for forgiveness, The hellish vacuum. The gardeners: Looking at a TV program, Tic and Didi decide to plant some seeds with high hopes of growing some luscious blueberry plants: will they prove to have green thumbs? The walrus and the blueberries: Otto tries to scale a steep ice wall in order to reach a plant that is chock full of blueberries. The Puffins witness his various attempts are are greatly amused. Asking for forgiveness: Offended and angry, Pie is determined to ignore her friends, who do everything possible in order to be forgiven! The hellish vacuum: Too lazy for housekeeping chores, the Puffins buy a super-efficient vacuum cleaner, but soon their laziness will come back to haunt them!