Steven Wilson: Home Invasion - In Concert At The Royal Albert Hall
Steven Wilson, described by The Telegraph as ‘the most successful British musician most people have never heard of’ embarked on his hugely ambitious sold-out To The Bone world tour in 2018. Founder and frontman of adored outsider rock band Porcupine Tree; one half of Blackfield; a Grammy nominated back catalogue remixer for acts like Roxy Music, King Crimson and Tears for Fears, as well as a solo artist hugely respected for a series of visionary LPs, from 2008’s Insurgentes, to his bestselling album To The Bone. Home Invasion celebrates the very best from across his career so far, presented as a cinematic multi-media show with glorious visualisations and outstanding musicianship. This stunning concert film was captured on the final night of his three night sold out residency at the Royal Albert Hall, London in March 2018, concerts which were hailed by media and fans alike as among the very best shows of the year.