Cautiva por amor Episode 1
S1, E1: The Fuentes Mansilla ranch becomes the scene of revenge and betrayal with the arrival of Fernando and his wife, Jazmín Palacios. After being kidnapped and abused by Remigio Fuentes, she has been planning to kill him for years. Once at the ranch, Jazmín sees her chance at the party organized to celebrate her wedding and Fernando's return. Meanwhile, an informant alerts the police about the huts where they hold many victims like her. At the party, Jazmín shoots without realizing that the target could have been Alma, Remigio's granddaughter, causing an unexpected twist in the story.