S1, E2: Charly signs up for the 'The King of the Machos' contest to prove to that he can be more of a macho than anyone else there. While the villagers get ready for the town’s event of the year, Charly trains hard to face his competitors. Among them is León Castillo, the obvious heir of the macho dynasty title.