A Haunting Nightmare in Bridgeport
S5, E3: Paranormal investigator Bob Baker calls in his colleagues and a Bishop for help when his mother's house is haunted by a demon. They fail to cleanse the home so Bob uses experiences from his past to rid the house of the demon.