S1, E1: He was born Zezinho, a quiet boy with a hearty appetite, but he grew up to become the unique Jô Soares. Raised in a wealthy family, he could have pursued a career in diplomacy, but his passion for humor led him to the theater, the cinema and the TV, where he revolutionized comedy and talk shows. With his charisma and sharp intelligence, he left his trademark on generations. This documentary recounts his brilliant trajectory, his unforgettable moments and the behind-the-scenes of a career that made history.