S1, E203: Nina and Nico spring into action with their water guns to put out a fire, then become police officers and doctors, helping everyone in town. At the farm, they chase a black sheep and meet a playful puppy named Bingo. From spooky Halloween fun to superhero rescues, and even a royal adventure, the twins fill their days with imagination, teamwork, and laughter!