Brittany Murphy: An ID Mystery Brittany Murphy: An ID Murder Mystery
S1, E1: Drugs, disease and scandals, when Hollywood superstar Brittany Murphy dies at age 32, the world is stunned. Many believe foul play must be involved. Brittany's father searches for answers as lurid allegations against other family members mount.