O começo de uma nova vida Episode 6
T1, E6: Because of a marriage selection, girls from all over the world gather in Xin Chuan. Yin Zheng, one of the six young masters of Xin Chuan, who keeps a low profile, and Li Wei, who just wants to work hard and not get selected, live comfortably in this hometown.