Yong Pal Episode 6
T1, E6: Furious that he can't kill Yeo Jin, Do Joon smacks nurse Hwang for opposing his idea; Yeo Jin discovers what's happening and asks Tae Hyun for help reaching President Ko; President Ko's men battle Do Joon's staff in the hospital.