T1 E6: The Schoolmaster puts his house up for sale, burns all of his journals and notes, and prepares to leave for the Capital. Dongnyeo visits the cobbler to ask for new shoes for her father's trip but is rejected by Dali. But Chundoong steps in and gets her shoes made for her.