S1, E3: Yassim's plan is to open a new cocaine route to Europe in Málaga, and Cesar becomes key to making it happen. The money flows like never before, but his closeness to the new kingpin causes jealousy and tension among other leaders. Yassim, cautious, sets a trap for the lawyer, to make sure he can never betray him.