Desaparecidos Invisibles
S3, E2: The result of Carmen's DNA tests plunges her into demoralization. Sebas worries about his daughter Gema because of social networks. Ousman receives news of his brother-in-law's whereabouts, Sonia and Ramallo take over the investigation.