Born to Fashion Recap
S2, E7: It's time to revisit each person's career and celebrate, but not before one last challenge: preparing a beautiful Miss or Mister speech that represents the spirit of this season of Born to Fashion. To relax, the participants receive a surprise: videos of friends and family. To crown the journey, the host and co-host honor the participants with themed sashes in a Miss and Mister contest.