Escándalo. Relato de una obsesión Una verdad oculta
S1, E4: Tomas discovers Ines and his son making love and suffers a heart attack. Hugo is left in charge of his brother and his wife Ana, she looks for it in Mauro's political rival. Ines, in order not to be separated from Hugo, plays with this information.