Gloria Trevi - Viña del Mar
A volta de Gloria Trevi ao Festival de Viña del Mar foi repleto de lágrimas, emoções, reflexões e recados a seus críticos.No segundo show da última noite do tradicional festival chileno, a intérprete mexicana fez seu retorno a um palco influenciado pelas décadas passadas e gloriosas.