Heart: Night At Sky Church
HEART: NIGHT AT SKY CHURCH, filmed live in 2010 in the band's native Seattle, takes fans on the musical ride of a lifetime, showcasing the band's biggest hits and new classics. Grammy Award winner Alison Krauss makes a special guest appearance.