The Bat
Novelist Cornelia van Gorder (Agnes Moorehead), has rented a country house which not long ago had been the scene of murders committed by a criminal known as "The Bat". She seeks the help of Dr. Malcolm Wells (Vincent Price) to unravel the mystery.