Mad to the Max
"Mad to the Max" follows the adventures of three young scientists who play an intellectual game that takes place in a post-apocalyptic universe. In each episode, the team goes on an incredible journey. They need to survive in hostile environments and unravel the riddles presented by an enigmatic host (Brazilian influencer and Youtuber Gusta Stockler). To accomplish their mission, they will set up open labs to create ingenious and original projects, and they will be challenged to show their expertise in Mechanical Engineering, Mechatronics and Popular Science.