Team Dronix
Buck Roquette, Tim Chessmat and Vicky Risk are drone-loving students at an elite tech school, the Hawkings Academy; they combine their talents to build a drone like no other: DroniX.
There is a new student at Hawkings Academy; Damon suspects the DroniX Team is hiding a prototype that was hidden from the Vulture Corporation.
Francesca's bionic arm starts behaving strangely just before her big test; Dexter promises to help her if she agrees to spy on her classmates for him.