Cute Poison
S1, E4: When Haywire sees through Michael's plans, it further delays his timetable for an escape. Meanwhile, Sucre has a change of heart and Lincoln's nightmares about his execution intensify. Outside the walls, Veronica teams with an advocacy lawyer who may be driven by more than justice.