Prison Release Jamboree
S1, E6: After 15 years behind bars, Ebihara's protégé, Kojima, becomes increasingly resentful of changes to the Maguro Group; Akira is given a welcome party at his new place of employment; hints of Misaki's hidden past are revealed.