Satellite On A Hot Tim's Roof
S1, E4: Tim puts up a satellite, but at the same time Jill is visited by another man who is helping her with her resume. Tim becomes anxious, and keeps checking up on them while they work. But the man has something to admit after Tim leaves the room.