The Case of the Wrecked Recital; The Case of the Vanishing Vessels
S1, E5: When Prince Neel's sitar goes missing, Mira attempts to find it before Great Aunt Rupa finds out; Mira goes on a mysterious underground adventure to find toy boats for a race.