The Fall of Giants
S1, E4: Superstar Lee Daeho announces his retirement ahead of the season and is given 144 games in total. He fights to enter the postseason games to play his 145th game. Winning is the only dream that Daeho has not achieved. The Lotte Giants bring in win after win, against experts' expectations.