The Fallen Guardian
S1, E6: The Samsung Lions fall into a losing streak in the July heat. "The Guardian," Oh Seunghwan, who is wholly trusted by the team and fans, drives the team into a deeper pit by recording a blown save. The Lions are out of control as Oh Seunghwan falls. Their losing streak shows no signs of ending.