The Street Chic Tomboy
S1, E3: When it comes to blending worlds, celebrity artist, Coi Leray is one of the best; for Coi's latest music video, the remaining 9 designers must try their hands at merging tomboy chic and sexy bombshell with a reveal twist that is out of this world.