This Is Going To Be Really Hot Tea
S5 E3: It is Kim's birthday week but before she can celebrate, she is summoned to Jury Duty; Kris and Kendall hang out with new bestie, The Golden Bachelor, who comforts Kris as she worries about a new ailment.