Airport '77
The story about the midair hijack of a multi-millionaire's private 747 carrying a collection of priceless works of art. The terrified pilot is forced by the hijackers to fly low to avoid radar detection and, as a result, the plane hits an oil rig and crashes into the sea. As the stricken airliner sinks, its passengers and crew are faced with a nightmare fight for survival.