Four Christmases
When their plans for an exotic vacation fall apart, unmarried couple Brad (Vince Vaughn) and Kate (Reese Witherspoon) must spend Christmas Day trudging around to a quartet of family get-togethers. While Brad counts the hours till he can escape the onslaught of crazy relatives, Kate begins to wonder about her own choices and ponders whether her family members are so crazy after all.