Lost Tombs of The Pyramids
In the shadow of the pyramids, an elite team of archaeologists embark on an extraordinary excavation. Could this secret site reveal startling new evidence about the great pharaohs who built these majestic monuments? And could the discovery of a stone bearing the name of the pharaoh Khafre finally solve one of archaeology's greatest mysteries - what happened to the bodies of the pyramid pharaohs?