Renegade: The Life Story of David Icke
The first authorized documentary exploring the life of famed conspiracy theorist David Icke, the "mad man" who has been proven right again and again. David Icke has been warning for nearly 30 years of a coming global Orwellian state in which a tiny few would enslave humanity through control of finance, government, media and a military-police Gestapo overseeing 24/7 surveillance of a microchipped population.