The Book of Henry
Single mother Susan Carpenter works as a waitress alongside her feisty family friend Sheila. Taking care of everyone and everything in his own way is Susan's older son Henry. Protective of his brother and a tireless supporter of his often self-doubting mother, Henry blazes through the days like a comet. When Susan discovers that the family next door harbors a dark secret, she's surprised to learn that Henry has devised a plan to help the young daughter.