A Murder at the End of the World
"A Murder at the End of the World" is a mystery series with a new kind of detective at the helm -- a Gen Z amateur sleuth and tech-savvy hacker named Darby Hart. In the new limited series, Darby and eight other guests are invited by a reclusive billionaire to participate in a retreat at a remote and dazzling location. When one of the other guests is found dead, Darby must put to use all of her combined skills to prove it was in fact murder, all against a tide of competing interests and before the killer takes another life.
Homme Fatal
An amateur sleuth receives a mysterious invitation to a reclusive tech billionaire's secret retreat.
Darby believes the death she witnessed may, in fact, be murder, but no one believes her; the grief and shock of the events thrust her into remembering her own buried past.
Darby plays the role of the perfect guest in order to covertly investigate the crime; she finds she may be getting closer to the truth when another life is taken.
There's a killer on the loose and nowhere to run with a storm closing in; Darby breaks out of lockdown and discovers the retreat may not be what she thought it was.
Crypt
Darby confronts her prime suspect only to find the tables turned and an unexpected alliance formed, until someone else dies and her own life is threatened.
Darby uncovers the secret retreat within the retreat; in the past, she and Bill come face to face with the Silver Doe Killer.