Mariya - O Simbolo de Uma Guerra
A gripping war drama that tells the story of Maria Petrova, in whose fate, as in a mirror, the fate of the country was reflected: the daughter of a priest, who renounced her father and the faith, she serves in the NKVD. On the eve of the battle for Moscow, Maria meets the clairvoyant eldress Matrona, and soon it is Maria who is tasked to deliver to Moscow the miraculous icon of the Mother of God, located behind the front line in the occupied territory.