Best Wishes, Winnie the Pooh / Double Time
S1, E1: Best Wishes, Winnie the Pooh - A coincidence convinces Pooh that he has the power to grant wishes by making up rhymes. When he fails to deliver his friends the goods, they become disappointed. With Piglet's help and some slight modifications, Pooh is to express his 'best wishes' and do small kindnesses for his friends. Double Time - When Pooh, thinking he's 'helping,' unknowingly marks a day off Rabbit's calendar, the harried hare thinks he's lost a day. In an attempt to make up for lost time, he moves at twice the rate to cram two days worth of work into one.