Circumference = Pirates 'Arrre' Squared / Pooh's To Do
S1, E3: Circumference=Pirates 'Arrre' Squared - Pooh and friends discover a pirate book in their friend Christopher Robin's bedroom. Wondering if perhaps they should 'spice up' their own stories with swashbuckling adventure, they decide to give 'the pirate's life' a try. Pooh's To Do - Irritated by Pooh's excessive tardiness, Rabbit devises a plan to help him keep to a schedule. 'Stick to the schedule' is given new meaning when the best laid plans of Rabbit meet with a honey-loving Pooh Bear.