S1, E3: Hwang Hyeondo's will does not include his son; Seungcheon contemplates how to get in Hyeondo's good graces; on Seungcheon and Taeyong's birthday, Juhee bumps into the old woman; she hands her a letter to pass on to Seungcheon.