S1, E4: After being rescued by Seojin, Gilho tells Dongwoo and Seojin that the Colosseum holds the key to the Gangnam missing persons' case; Jaehee rushes to the Colosseum to save her abducted friend and Dongwoo, Gilho and Seojin are right behind her.