Naked
S1, E4: Jess accidentally walks in on Nick naked, sending his self-confidence to an all-time low – just after an attractive co-worker (guest star Lake Bell) agrees to go out on a date with him. Meanwhile, Winston becomes obsessed with learning pop-culture references online.