Where the Light Can't Find You
S1, E2: Joe and Frank's father heads overseas to find Mrs. Khan's nephew, Rupert; Frank discovers an old note of his mother's in Bridgeport that mentions the sunken fishing boat; Joe and Biff befriend a man on the beach who asks them to deliver a message.