Whooo Dunnit? / Biglet
S1, E6: Whooo Dunnit? - One of Pooh's beloved honey jars turns up missing, so he enlists the help of his wise friend Owl, who's a loyal mystery reader. It's then up to Owl and the use of his mystery know how to find out what's happened to Pooh's most cherished item in the Hundred Acre Wood. Biglet - Sick and tired of being the smallest animal in the Hundred Acre Wood, Piglet dreams of what it would be like to be big. When he actually decides to try to make his dream a reality, he finds out that perhaps it's not so bad to be small after all.